Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op rottweiler.startpagina.nl

jos en marjan

Irene
12 Jun, 2006 21:15

Ik kom net van het forum af en ben een uur bezig geweest met jullie verhaal.

Ik weet dat je het prikbord ook in de gaten houdt dus hier even mijn medeleven.

Wederom heb ik het weer met kippenvel en tranen in mijn ogen zitten lezen, het lijkt wel of het gewoon niet mag. Ik vindt jullie heel dapper en moedig dat jullie dit besluit hebben genomen en ook geweldig van Pascal dat hij haar komt ophalen.

Wat een ellende.

Gun jullie zelf even wat rust er is zoveel gebeurd bij jullie en dat zal jullie emotioneel en geestelijk wel uitgeput hebben.

Ik wens jullie weer heel veel sterkte en wij denken aan jullie,

Groetjes Irene en dikke lebber met poten van Aaron

Jos en Falco
12 Jun, 2006 22:28

Hoi Irene en Iedereen,

ja het was een zwaar besluit en we hebben ook echt met pijn in ons hart haar weg zien rijden. Maar helaas het kon/kan gezien Falco niet anders enwe moeten toch ook aan hem denken.

Pascal, Pascal is een jongeman die heel veel verantwoordelijkheids gevoel voor zijn meisje heeft en wil ook dat zij goed terecht komt.

Hij kan echter niet voor haar blijven zorgen omdat hij Geneeskunde studeert, veel weg is en hij Banjer niet te kort wil doen, dat doet hij nu wel en voelt zich enorm schuldig naar haar toe. Het is ook dat zijn relatie ten einde is gelopen anders was ze nooit bij hem weg gegaan want hij is stapel op haar en wil ook het beste voor zijn meisje!!

Daarom zou ik een ieder willen vragen om samen met Pascal en mij uit te kijken naar een thuis waar Banjer de ruimte heeft en daar naast ook huiselijk verkeer.

Banjer heeft het niet zo op kleine tot middelgrote honden maar als zij een baas treft die haar dominantie, want het is beslist geen echte agressie, kan door breken dan hebben zij er echt een toppertje aan, want ze is lief, heel erg lief!!! Aanhankelijk en aandoenlijk.

Banjer is 2.5 jaar heeft een Belgische stamboom, is kerngezond en vrolijk.

Ze is erg sociaal naar volwassenen en kinderen is echt bij haar geweldig.

Groot vee zoals koeien en schapen is geen probleem en ook poezen zit ze niet op de hielen.

Kortom als Banjer niet dat ene manke gehad had of we hadden Falco niet gehad was ze hier zeker niet meer weg gegaan want het is gewoon een grote teddy met wat dominante streken. Helpen jullie S.VP.!!

Voorlopig is het bij ons “even niets er bij ” dat banjer weer terug moest heeft best wel een emotionele klap bij ons bezorgt en willen een time-out. Misschien wordt het dan na de zomer een pup, we zijn er nog niet. Komt tijd komt raadt.

Groetjes en Knuffels….Jos en Falco (vandaag voor het eerst MAN-AF)

Irene
12 Jun, 2006 22:42

Ik hoop ook voor jullie en Pascal dat Banjer gauw een liefdevol tehuis krijgt.

Arme Falco eerst Banjer weg en dan ook nog man af.

Geef hem maar dikke knuffels van ons hier allemaal en ook van onze man af rottie Aaron natuurlijk.

Groetjes Irene & Peter

Jos en Falco
12 Jun, 2006 22:53

Zal ik zeer zeker doen en andersom ook!!

Rins, Troy en Yenka
12 Jun, 2006 23:39

heb het verhaal gevolgd op het forum..

Ach arme Falcootje, ballen eraf…. Hadden jullie daar een speciale reden voor?

One Happy Island
12 Jun, 2006 23:46

Hoi Jos & Marjan, wederom sterkte met een verwerking van weer een afscheid.

Meiden neem nu maar echt een lekker time-out, jullie hebben het dubbel en dik verdiendt.

Geniet maar lekker van jullie gezinnetje en van het geweldige mooie weer wat nu over Nederland heen gaat, en laten we voor Pascal hopen en duimen dat hij een geweldig nieuw plekje voor zijn meisje vindt of ………..misschien wel een nieuw vriendinnetje krijgt :) die veel thuis studie doet zodat Banjer kan blijven.

Ik duim voor jullie allen op een goede afloop.

Warme groetjes vanaf de andere kant.

Coby en lebbers van Dushi & Chica voor jullie allen.

thom
13 Jun, 2006 02:45

Lieve Jos en Marjan,

Wat heb ik dit weekend veel aan jullie gedacht zeg….Het leek allemaal zo mooi, maar op de 1 of andere manier, hebben jullie elke keer weer een dreun te verwerken.

Ik wist, dat op zondag rond 12.00 uur Pascal zou komen, om Banjer weer mee te nemen, wat zal dat voor iedereen moeilijk zijn geweest….pfffffffffff

Maar zoals Coby schrijft, misschien krijgt Pascal wel een nieuwe vriendin, en is een nieuw thuis zoeken voor Banjer niet meer nodig. Dat zou toch wel de mooiste oplossing zijn..???

Denk dat t het beste is, dat jullie je voorlopig even op Falco gaan richten, hoewel jullie altijd ZO je best doen, om een herplaatser een nieuw thuis te bieden, helaas, helaas gaat dit niet altijd goed, want Banjer heeft een heerlijke week bij jullie gehad, dat weet ik zeker…!!!!!!!!

Denk nu maar ff lekker aan je julliezelf, én aan de niet meer “manzijnde” Falco….Gaat alles goed met hem…???

Liefs van Thom.

Jos en Falco
13 Jun, 2006 06:18

Goedemorgen iedereen, ja het gebeuren met Banjer heeft ons ook uitgeput vandaar ook de time-out!! Pascal zal op (kort) termijn geen andere vriendin hebben want ook daar heeft hij de tijd niet voor.

Maar nogmaals mochten jullie iets horen voor Banjer laat het me A.U.B. weten want we blijven ons wel voor dit meiske in zetten want echt het is op die ene manke na een geweldige Rotti!!! Voor eventuele nieuwkomers/kijkers die er misschien aan denken om een iets oudere hond in huis te nemen, mijn e-mail adres staat in de info vermeld.

Falco MAN=AF, dit moest helaas. Falco had 1 testikel in de buik zitten, deze was de verkeerde kant op gegaan en hij had daar last van. Vandaar de castratie en de buikoperatie. Gisteren en vannacht had hij wat last van steek-pijntjes, vandaag hoop ik dat het beter met hem gaat want het is wel heel erg zielig!

Maar zieliger is het als het op den duur zodanig in gaat kapselen dat er (misschien) een kanker ontstaat.

Dus hebben we het maar laten doen……………….

Groetjes en knuffels……..Jos en Falco

Rins, Troy en Yenka
13 Jun, 2006 08:36

aha, ja dan is het beter om voortijdig de boel eraf en eruit te halen, want op iets ergs zitten we niet te wachten, beter voorkomen dan genezen..

Bea
13 Jun, 2006 09:21

Hoop dat je gauw weer op knapt Falco, en het moest nou éénmaal gebeuren en dan kan je er beter op tijd bij zijn toch.

Groetjes en knuffels voor het mannetje Bea & Tygo